E bebeğin markasını kullanıyorum 4 ayı bitirdik sadece sağımla besliyorun emmedi bebeğim 3 saatte bir mutlaka sağıyorum bazen az bazen çok çıkıyor düzen oturttuk mutlaka yedekleme yapmaya çalışıyorum bir yere girerken yanıma alıyorum gece de sağıyorum alıştım artık makinadan da memnunum sağım bittikten sonra bir kaç dakika sonra mutlaka elimle iyice boşaltıyorum bir de oyle deneyin isterseniz