Brnmoms benim bebeğim de emmedi ilk başta. Bende hiç zorlamadım emmezse sağarım biberonla beslerim dedim ve öyle devam ettim. Bu sırada bana tabi aç bırak biberon verme göğsüne şerbet sür diyen oldu ama hiç birini yapmadım. Sağdıkça sütüm arttı ama 3 saatte bir hep sağdım. 2. Ayına girdiğinde bi kere göğsümü vermeye çalıştım ve emmeye başladı şaşırdım kaldım. O zamandır bu yana emiyor işte. Hala arada süt sağarım biberon veririm meme reddi diye bir şey yok bence. Doğduğu günden beri biberon hayatımızda bi sorun olmadı. Ben dışarıda emziremediğim zaman mama verdim sağılmış sütüm olmadığı zaman Onu da içerdi. Belki sizin bebeğiniz mamayı beğenmemiş olabilir başka mama denediniz mi?