MomQueen
Merhaba biz de tadıma 5. Ayda doktor kontrolünde başladık.
Alerjisi var mı yok yok mu? Diye
•3 gün kuralı ile ilerlemeniz lazım.(1 ürün 🥕 mesela 3 gün boyunca sadece onu yiyecek)
•isebzeler ve meyveler olarak ilerleyin.
•En sağlıklı pişirme yöntemi,buharda pişirme.
•Günden en fazla 1 tatlı kaşığı ve püre şeklinde.
•Püre sebze meyve filleri var( ilk olarak onu edindim. Meyveleri onunla verdim yaz dönemine denk gelmişti dış kaşımasına yardımcı oldu. )
Tek öğünde vermelisiniz, oldu ki bebeğiniz kabul etmedi her hangi bir öğünde tekrar edin, ama asla gece beslenmesinde yapmayım çünkü nasıl bşr tepki vereceğini bilmiyorsunuz.
Eğlenceli yani çünkü bebeğiniz büyüyor 💐Afiyet olsun kuzucuğa şimdiden.