MomQueen benim kızımın kilo alımı az olduğu için tadımlara doktor tavsiyesiyle 5. ayda başlamıştık. Öncelikle kendinizi yetersiz hissetmeyin belki bir kitap edinebilirsiniz bilgi sahibi olmak için, hem içindeki tariflerdende yararlanırsınız. Ben 3 gün kuralına uyarak yafım yaptırdım. Mesela ilk önce buharda kabak haşlayıp üç gün bıyunca sadece kabak verdim. Önce çay kaşığı kadar sonra tatlı kaşığı kadar. Üç hün sonra patatese geçtim aynı şekilde, sonra üç gün havuç, brokoli, gibi sevzeleri tattırdım. Sonra kombinasyon yaparak gittim kabak-havuç, patates-kabak, brokoli-havuç gibi. En son meyve tadımlarına geçtim çünkü tatlı tadını alınca sebzeleri istemeyebiliyorlar. Desteksiz oturmaya başladığında da tutabileceği gibi keserek her şeyi eline verdim kendisi istediği kadar yedi. Her şeyi buharda tuzsuz şekilde haşlayarak veriyordum.