Aselprenses Ben de asla ter kokmazdım hatta etrafımdaki herkes çok güzel kokuyorsun derdi. Hamilelikte bi başladı ter kokusu emzirmeyle hala devam ediyor duş alayım gece sabahına yine oluyor sinir oluyordum hormonların etkisiyle oluyormuş. Bi yerde okumuştum karbonat veya sirke sürün diye. Karbonatı denedim ve hakikaten deodoranttan iyi oldu kokuyu aldı. Kimine de sirke iyi gelmiş denemenizi tavsiye ederim. Hatta şu an karbonatı bıraktım koku da gitti gibi bebeğim 6 aylık bu arada