Terlemeyi engelleyici ya da kokuyu tamamen bastırıcı hiç bir kimyasal ürünü kullanmamanızı tavsiye ederim. Bir arkadaşım biolog, ilaç firmalarında da çalıştı bir süre, bu tarz vücut salınımlarını bastırmak üzerine yapılan ürünlerin kansere kadar pek çok hastalığa sebep olduğunu söyledi. Üstelik koltuk altına çok yakın bir bölgede lenf bezlerimiz var. Hayati önem taşıyorlar. Kaş yapayım derken göz çıkarmak gibi bence bu ürünleri kullanmak. Ama doğal olan tahrişe vs. de sebebiyet vermeyen şeyler kullanılabilir.