MyHatice Mercanbebek biz şekerli su verdik doktorlar önermiyor ama bebeğime hiç bişey yapmadı sağlığı iyi o şekilde atlattık sarılığı sarılık olmadı hiç
Zmrtacar Benim bebeğimde 3. Gun başladı fototerapiye en son 15 gunlukken 9 a düştü daha cagirmadilar suan 23 günlük ama hala çok hafif de olsa gözlerinde sarilik var 1 ay sonra kontrol napicami bilemedim zararı var mi suan böyle böyle geçer mi
Mercanbebek Zmrtacar canım 10 günden sonra değer yükselmez diyorlar yavaş yavaş vücut atacak sarılığı sanırım sabırla bol emzirip beklememiz lazım bende cok evhamlıyım ama elden birsey gelmiyor
Mercanbebek Svmbestepe en azından yüzüne gün ışığı vurdurmak da fayda ediyormuş odada güneş gelen biryere bebeğe yatırıp biraz güneşlendirmek lazım canım
Svmbestepe Mercanbebek cam uv ısıkları geçirmeyebilir dedi ebemiz. Müstakil bi evde oturuyoruz biz o yüzden pusetine koyup bahceye çıkarıyorum canım ben, ne kadar işe yarar bilmiyorum artık 🥹🥺