Mercanbebek 5.gün bizimde değerimiz 14 cıkmıstı 10 gün sonra kontrol denildi, bugün şehir hastanesine götürdüm cihaz ile baktılsr. Değeri 8 dedi. Kiloda almaya baslamıs mama verme emzirmeye devam dedi. Kendi de sarı bebeğimin çok çok zor anlıyorum ama içim içimi yiyor. 30 günü dolmadan birkere daha götüreceğim. Saat başı hatta yarım saatte bir emzirmek lazım diyolar uyandırması zor oluyor ama baska carede yok. Devlet hastanesi 12 cıkmadan kan almıyoruz bosuna canını yakmaya gerek yok dedi bize bugün