Ya insanlara bakıyorum herkes crop giyiyor göbekler açık, ben senelerdir ne yaptıysam göbek kıllarımdan kurtulamadım hatta daha da çoğaldı. Nrdeyse göğsüme kadar kıl tüy çıkıyor hep🥺 hormonlarda da sorun çıkmıyor ama neden bu kadar kıllıyım die hep üzülüyorum. Bu konuda sanki tekmişim gibi hissediyorum, var mı aramızda benim gibi olan. Ve şunu yaptım azaldı diyebilecek 🥺