Themamacita benim bebeğiminde arkaya doğru çok sivriydi düz yatırsam düzelir diyodum o kadar arkaya doğru sivriydi istesekte düz yatıramıyoduk kafa kendine kendine yan dönmek zorunda kalıyodu düşünün 😂bende kafama takıyodum herkes söylüyodu aile hekimliğinde bile doğum kanalında çokmu kalmış acaba falan demişlerdi aşıya gittiğimizde kendi kendine düzeldi ama takmayın kafanıza