1prenses_annesii
Bebeğim şuan 4,5 aylık. Atak dönemimidir bilmem ama 3 aylıkken de biberon reddi iştahsızlık yaşadım, bir kaç kez mamadan tiksindi mama değiştirdim yemeye devam etti. Sonrasında saatine göre veriyordum ağlayarak zar zor yiyordu istemiyordu falan. Şimdi saate bakıyorum ama mızırdanmasını bekliyorum. Acıkınca zaten bir şekilde yiyorlar. Annem hep şey der, o da insan, sen her zaman aynı iştahla mı yiyorsun öyle düşün der. Bazen iştahları daha az olabiliyor işte. Konuşamıyorlar ki nedenini söyleseler.