1prenses_annesii canım benim kızımda öyleydi çocuk akşam 8 de gece uykusuna geçerdi sabah 6 da uyanırdı ve gece asla beslenmek istemezdi. Çok yıprandım yedirmeye uğraştıkça yemiyorduda zaten mama çöp oluyordu sürekli. Eb sonunda doktora dedim bu çocuk uyanmıyor gece, uykusunda da beslenmek istemiyor gece beslemeyi sevmiyor nolacak dedim. Doktor bırak uyusun sabah uyanınca yedir dedi. Kan şekeri muhabbetini sordum hayır bisey olmaz bırak uyusun dedi.dedi o gün bugündür gece kaldırmam mamaya zorlamam. Rahatladım biraz resmen. Sacece kendim uyumadan her gece 12 de 30 40 cc vermeye calisirim yerse yer yemezse tekrar yerine yatirirm sabah uyanınca beslerim