Bende Vichy nin serumunu ve şampuanını aldım inşallah fayda görürüm, bayram tatili olduğu için 13 gün sonda Kargo gelecek bir an evvel kullanmak istiyorum. Çok samimi söylüyorum terlemedikçe duş almak istemiyorum çünkü saçlarım koparak avuç avuç gidiyor