Atahan__ Merhabalar , 3 ay önce doğum yaptım saçlarım koparak dökülüyor sizlerde de oldu mu ? Avuçlarım doluyor öbek öbek saç taramak duş almak istemiyorum
Mrvekpk Atahan__ benimki 5 aydir bu sekilde doktora gttm B ve D vitamini basladi doktor 4-5gündür kullaniyorum ciddi farketti tabi bide belime kadar olan saçlarımı omuzlarıma kadar kestirdim 🤷♀️🙄
Hafsahuma6-1 Atahan__ Bende de oldu 4 buçuk aylık kızım tibben vitamin eksikliğinden filan oluyor bebek emdiği için ama yaşlı eski düşüncelere göre bebek seni tanıdıkça saçların dökülürmüş bana yaşlı teyzeler hep öyle dedi yani bi anlam veremedim ama 😄vardır bi bildikleri
Nur6102 Atahan__ kaçınılmaz son heralde benimde anlım havalimanına döndü kahkül kestirdim saçlarımı kesmeye kıyamıyorum ama hızla azalıyorlar nasıl duracak bu dökülme bilmiyorum 😔
Denizanasi92 Atahan__ ben tahlil yaptırdım eksik çıkan bir şeyim yok ama benim de fena dökülüyor halalles şampuan aldım bir halta yaramıyor
Atahan__ Hafsahuma6-1 bende duydum :) vitaminde kullanıyorum ama nasıl son bulacak kontrole gittiğimde doktora soracağım
Hafsahuma6-1 Atahan__ benimkide hala devam ediyor serumlar aldım vitamin kullandım ama düzelmedi bende bıraktım artık
esredn Atahan__ aynı durumdayım. 4. Buçuk ay oldu ama son 2 ayda başladı bende. D vitamini de kullanıyorum ama işe yaramıyor. Kadın doğum doktorum emzirme bitene kadar iç demişti.
Deletedmom_13 Atahan__ aynı durumu yaşadım size cildiye doktorun bana verdiği şey novacrin adında şampuanın içine bepanthen evingen bemiks ampulleri ve içine Badem yağı zeytinyağı katıp yıkamak. 5 aydır falan kullanıyorum eskisinden daha iyi çok az dökülüyor ve yenileri çıkmaya başladı deneyin isterseniz
Deletedmom_13 Nurhayat2333 sadece şampuan fayda etmez dediğim vitamin ampullerini ve zeytinyağı ve Badem yağı kullanmanız da lazım
Nurhayat2333 @“bittercikolatax”#p21254003dediginiz yağlardan kulanacam nasıl yapıyordunuz saç bakımınızı anlata bilirmisiniz güzel sonuçlar alırım inşallah
Atahan__ MomofAren ne yapacağız bilmiyorum hala devam ediyor :( yves rocher in şampuanını aldım umarım faydası olur
MomofAren Atahan__ Ben bugün dermatoloğa gittim. Demir ilacını hiç aksatma dedi ilk neden Demir düşüklüğüymüş. Kerozan p Gyneferon Önerdi 3 ay kullanıp kan vercem Harici bi karışım yaptırdı eczaneye onu kullanacağım