Moniza Bizede ebemiz aynı şeyi söylemişti ama daha sonra dedi ki iz yapmazsa eğer korkmayın önceden aşı olup olmadığını bu izlerden anlardık eğer anne ve babası olarak aşılarını yaptırdığınıza eminseniz sorun yok demişti kızım 6 ay 21 günlük hala iz yok ama ücretli ve ücretsiz tüm aşılarımızı olduk ☺️