Denizvepasa biraz ateş yapti diye hatırlıyorum. sürekli huzursuz bir bebek olduğu için nedeni aşıya baglamadm, bunu hatırlayamıyorum maalesef. Kızım 19 aylık olacak. İkinci bebiş 3 aylık oldu haftaya nimenrix ile bexsero başlayacağız. İnşallah huzursuz olmaz, Ateş belki yapabilir 🤔