mi34-
Benimve öyle canim suan 2 aykik okucak yarin yeni gecti sariligimiz sadece yüzünde kalmıştı yüzündekiler yeni gecti benim ve bebegin arasinda uyusmazligimiz var kan grubu olarak esimle uyusmazligimiz yok doktor nedeni oda olabilir dedi ama ilk bastan itibaren uzamis sarilik denildi çünkü kuvezde kaldigi sure boyunca fototerapisini almis zaten onlar iyi olsun ds biz katlaniriz 💗🙏🏻