Eim2305 canım bebeğin kız mı erkek mi, benim oğlumun da 3 ay sürdü sarılığı ve 3 kere yenidoğan yoğun bakımda yattı her eve geldiğimiz de tekrar yükseliyodu bikaç gün sonra tekrar yatışa gidiyoduk en son idrar tahlili yaptılar meğer idrar yolu enfeksiyonu varmış ondan sürekli yükseliyomuş, 1 hafta antibiyotik iğne kullandık sonra geçti hiç bişeyi kalmadı çok şükür