Sehnurr geçti cok sükür ama verdikleri antibiyotik alerji yaptı yarıda kesmek zorunda kaldım hastaneye goturdum diş cıkarması kafasında ateş olmasına sebep olabılır dedı ben ateşi cok cıktıgında sürekli dusa soktum yada sokmadıysam bıle soguk suyla elini ayağını yıkadım 4 saatte bir calpol verdim. Kullandığım antibiyotik atesi bakımından cok iyi geldi fakat alerji oldugu ıcın bıraktım hemen ayrıca damakları da kabarmış bu 1 ay zorlayabilir sizi dedi iştahsızlık da var sadece anne sütü aliyo suan Baska bısey yemıyo