2 gündür oğlumun ateşi var. Gece ölçtüğümde 37.7 cıktı ılık duş aldırdım 35e kadar düştü ama tekrar cıktı. Suan da 36.8-37.8 o civarlarda hep. 4 saat arayla calpol veriyorum. Hastaneye götürdüm ateş ölçeri elime tutusturdu hemsıre. Doktor da sadece calpol verdı gönderdi hiç bakmadı bile. Başka hastanede yok köy gibi yerde yasıyorum. Ben ne yapıyım kızlar ateşin düşmesi için? 2 tane diş çıkardı onlarda bu kadar ateşi olmamıstı bu sefer alnı ensesi koltuk altı hep sıcak sımdı zıbınla yatırıyorum sadece tecrubelı anneler lütfen yazarmısınız ne yapmam gerek? Diş gercekten bu kadar ateş yapar mı?