Mantara döndüyse (ki mantar fırsatçıdır kolay iyileşmez en ufak açıklıkta yeniden nükseder.) mantar kremi kullanmanız şart. Benim kızım da pişik diye başlayıp tüm bez bölgesini kaplayacak şekilde mantara döndü ve öyle zeytinyağı bilmem ne sadece daha da beter hale getirdi. Momecon (kortizonlu krem 3 günlük ve sadece öğlen), nibulen (mantar kremi sabah) ve travogen (mantar kremi akşam) kullanıp, gün içerisinde asla bez bölgesini ıslak mendil ile temizlemeden sadece duru suyla yıkayıp kurutup öyle kapattım kremlerden kalan ara zamanlarda da az miktar pişik kremi ile deriyi toparlamaya çalıştım. Lütfen doğal olsun diye çocuğa acı çektirmeyin.