aimra Bebeğimin özel bölgesi önce pişik sonra mantar oldu hanımlar evde doğal ne yapabilirim? İlaç kullanmak istemiyorum travazol var evde ama onun içinde de kortizon olduğu için çok zararlı. Ama geçmiyor da hiçbir şekilde ne yapabilirim
Zumraderya aimra ben travazol sürdüm çok az miktarda günde 1kere toplam 4kere sürmüşdur bir sıkıntı olmadı (39gunluguz)altını sık sık havalandirdim birde alt alcma ser ustunede bez ort üşütmesin.yarım saat beklet simdi geçmeye basladi
gulsenkonakli aimra kızımda sadece mantar kremi işe yarardı sizin zararlı diye sürmekten çekindiğiniz kremler. Doğal şeyler daha çok arttırıyor mantarı tecrbeyle sabit denemeyin derim.
ilknurcelik aimra bende başta kullanmak istemedim baktım mantara dönüyor travacort kullandım 2 sefer sürdüm tamamen geçti bence sende çok beklemeden kullan rahatlasın bebe
aimra Neseerol bana da öyle geliyor içeriği en temizine bakacağım artık. Kantaron yağı denedim ama mantarlı bölgenin kuru kalması gerektiğini duymuştum yağ daha çok zarar vermesin?
Deletedmom378 aimra hemen anında göstermiyor etkisini bizim özel bölgemizden popomuza kadardı 18 günlüktü 2. Ayın sonuna doğru geçti mantardan bi anda normale dönmesi çok sor havalandırın surekli
Neseerol aimra kuru kaldığında da çatlar diye düşünüyorum 😢 sağlık ocağına aile hekimine sor ya da en iyisi
eylullbilginn Benim kızımda da olmuştu trosyd verdi doktor hem kortizon yok maalesef ilaçsız zor geçiyor günde 3 kez sürebilirsin dedi ve bolbol havalandır Allah cc şifa versin inşaAllah
aimra ilknurcelik Radikall_Anne Teşekkür ederim bakacağım dediğiniz ilaca insheallah. Vazelin denemedim petrol türevleri içeriyor çoğu ve gözenekleri tıkıyor, Hindistancevizi yağı da denemedim yağ türü şeyler daha kötü yapar diye
Radikall_Anne aimra Trovocort ve madécassol bu kremler çok çok iyi geliyo Allahın izniyle. Hindistan cevizi yağı, zeytin yağı, vazelin bunları denediniz mi?
Sevilayy_1 aimra mecbur ilaç kullancaksın daha kötü olmadan evdeki ilaçını kullan yaz sıcağı bide pişik yazık bebeğe 😞Bezin yapıyor olabilir ıslak mendil yada senin yediklerin bebeğin yedikleri pişik yapabilir pişiği geçsin yine doğal yollarla korursun bebeğinin poposunu
ANA-HAT aimra Bizimde öyle olmuştu travazol bir kere sürdüm kortizonlu olduğundan dolayı daha sürmek istemedim. Sonrasında araştırdım ve mantara karşı tedavi edici özelliği olması sebebiyle soğuk sıkım organik hindistan cevizi yağı denedim ve gerçekten işe yaradı 3 4 sürmeye baya bir azalma oldu. Sizde deneyebilirsiniz. Allah şifa versin inşaAllah🍀
Denizbey Deletedmom0042 hayır ama çok iyi geliyoda dikkat çeksin diye şey ettim 😂😂😂 bu arada vaselin baby olanını 😂