Jelibonsmom uykusunda da reddediyordu özellikle sabaha karşı hiç emmek istemiyordu. Doktor süte çok az pekmez yada şeker koyup dene dedi o şekilde daha iyi içiyor benimki gündüzleri onu da istemiyor onun için de yarım ölçü mamayla anne sütü karıştır ver dedi gündüz de o şekilde içiyor bi deneyin isterseniz siz de belki işe yarar. Bu red olayı bitince inşallah şekeri de azaltıcam yavaş yavaş