Kbraince alerji daha 1 haftalikken cikti ortaya. Diyet yaptim tabiki. Ama bilmemezlikten arada denedigim besinlerden cocuk rahatsiz oluyodu tabi. Zatrn ondan kaynakli beslenme reddi oldu. Hic bisey denemedim gecene kadar. Alerji mamasinin tadi cok kotuydu ondan dolayi devam etti beslenme reddi. 9 aylikken gecti alerjimiz .emmeyide tamamen birakti ondan sonra. 1 yasindada alerji mamasini biraktik.onu birakinca cocugun yemesi duzeldi. Istahi acildi. Cok sukur yiyor simdi herseyi