bayb1 bizimde 2 aylıkken öyleydi kırkından sonra başladı 2. ayında huysuzluğu tavan yaptı artık. İnsan içine çıkamıyordum. Düzelir dediler düzelecek gibi görmüyordum. Şuan 3,5 aylığız tamamen düzelmedi ama öncesine göre çok iyiyiz şuanda. Zamanla yavaş yavaş hafifliyor tamamen geçmesede eskiye göre çok şükür diyorsun yinede. Sabır sadece sabır 🙏🏻