Gulizar2815 anne karnında yaşanılan şeyler bile birer travma olabiliyor. Sezaryen doğum bile bir travmadır aslına bakarsak. O yüzden devlet hastanelerinde bu konuda uzmanlar var. Hastanenin kendisini arayıp ulaşmaya çalışsın. Umarım en kısa sürede düzelir çünkü 5 sene uzun bir zaman üstüne ekleye ekleye gidilmiştir.