mervebsrnn
Ah canım benim benimde kızım 4 aylıkken hamile olduğumu öğrenmiştim haftalarca kızımın yüzüne bakamamıştım ona haksızlık ettiğimi düşünüyordum fakat öyle değilmiş doktora gittik emzirebilirsin dedi ki emzirdim de fakat etraftaki elalem ne derciler genelde hamileyken bebek emzirilmez emzirdiğin yaramaz diye direttiler ki öyle de oldu kızım gürbüz bi bebekken zayıfladı minicik kaldı iştahı bol olan yavrumun iştahı kesildi mümkün mertebe ara ara süt sağıp verin ve destekleyici mamalar kullanın devam sütü gibi benim kızım içemediğinden veremedik şuan iki yavrum var ve iyiki de olmuş diyorum umarım gönlünüzü ferahlatmıştır bu söylediklerim siz siz olun kimseye kulak asmayın