6 aylık oğlum var 2 gün önce 3 haftalık hamile olduğumu öğrendim ilk başta çok panik yaptım ağladım sızladım ama şuan yapabileceğim bişeyn olmadığını anladım oğlumu hala emziriyorum ama sütüm çok azaldı ek gıdaya geçmiştik çorba veriyorum ama emmek de istiyor süt gelmeyince ağlıyor bana biraz yardımcı olabilirmisiniz memeden kesicem mi emzirmeye devam etmelimiyim oğluma çok üzülüyorum sanki ona bakamıycam gibi hissediyorum napmalıyım bunu yaşayan varsa tecrübelerini paylaşabilirmi