GizemDmlSak merhaba, benim bebeğimde de bu lekelerden var. Forumda ararken bu başlığı buldum. Çocuk nöroloğuna gittik ama henüz testlerimiz yapılmadı. Sizin durumunuzu merak ettim, çok korkuyorum ve moralim çok bozuk 😔 şu an nasıl bebeğiniz? Neler yaşadınız anlatır mısınız?