Yildiz070707 kesinlikle yaptir evet cok tehlikeli degil yani en azindan tedaviyle gecen bir hastalik sma hafif atlatmak varken hastanede 1 hafta yatip bebegin keyfini bozmaya gerek yok bence. Oyuzden biz yaptirdik. Ve yaptirmayan arkadaslarimin bebekleri hep yakalandi hastanede tedavi gorduler 1 hafta 10 gun. Biz 3. Ayda aldik ilk dozumuzu. 2. Doz 5. Ayda olacak insallah.