Elif-212 eylulunlu iştahsızlık yapıyor dıyede duymustum. İnşaAllah gecıcıdır dıye umuyorum. Doktorunuza bıde danısın ıstersenız. Ama daha once emme reddı yasamadıysanız gecıcı olabılır. Gecmıs olsun🌸
Nebi6565 Bizimde 2 Ay aşımıza az kaldı doktor parol kullan dedi ama çoğu anneler calpol kullanmış sizce ne yapayım