Azra18 her bebegın kendısıne gore boy kılo farklıdr. Sımdı bunu soylemek ne kadar dogru☺️Kıyaslamaya gırecek sızın ıcın dıyorum. Ona takılmayın. Zaten kılo boyla alakalı bır durum olmuyor. İnşaAllah cıkmaz ateşi dıyelım güzel dusunun. Benımkının agrısı cok oldu herhalde çünkü cok agladı ates cıkmadı sımdıye kadar. Sol bacaktan vurulan cok agrı yapar demıstı zaten. Ama her bebeğin acı eşiği bır olmayadabılır. Sız de olumlu dusunun olmasın. Geçmiş olsun🌸