Mızıka alabilirsiniz belki, çok eğleniyor oğlum mızıkayla :) evde çeşitli müzik aletleri var bizde. Biz çalarken o da bir enstrüman seçip kendince eşlik ediyor. Bir de bir instagram sayfanda notaların vuruş değerlerini öğretme ile ilgili bir etkinlik görmüştüm. Ahşap kartlara 1lik, 2lik vs nota örnekleri koymuş ve taşlar var, kaç vuruşsa o kadar taş koyuyordu. Öğretmen ile eğitime başlatır mıyım veya kaç yaşında başlatırım düşünmedim ama bu etkinliği yapmayı ve en başta perküsyon notalarıyla vurmalı denemeler yapıp sonra sol anahtarı notalarıyla bir enstrümana geçmeyi planlıyorum. Nota eğitimi kısmı bu, ne zaman hazır olursa. Öncesinde, öğrenmesi nispeten kolay olan bir enstrümanla, mesela piyano, basit melodiler çalmayı öğretebiliriz. Enstrüman bulundurup özendirmek en güzeli bence. Siz de enstrüman çalmayı öğrenebilirsiniz, hem örnek de olursunuz yavrunuza.