ikinci_yeni Kızım doğduğundan beri bir müzik kulağı olduğunun farkindayim. Şarkılara, türkülere ritim tutuyordu.
Kızıma bir keman aldım. Kendisi 33 aylık. 2 yaş 9 aylık yani, ancak şuan oyun çocuğu ve dikkat süresi çok uzun değil. Bir ders alacak kadar büyümedi. Bunun en ideali 5-6 yaş görüyorum. 4-5 ya da 6 yaşında iken bir özel kursa götürerek öğreteceğim.
Evin bir köşesinde şuan kemanı olduğunu bilmek, görmek bile çok güzel.
İleride de hangi enstrüman çalmak isterse, tercihi ne olursa saygım olacak.
Müzikle ilgili etkinlik yaptığımız parmak şarkıları söylüyoruz. Elleriyle canlandıracağı anne parmak baba parmak, baş omuzlar diz ve ayak, Baby shark doodoo, ceviz adam, patates adam vs. Dahabufakken ben söyledim haraketleri yaptım izledi yapmaya çalıştı şimdi kendisi söylüyor hemde canlandırarak.
Türküler de bağlama saz seslerine daha çok ritim tutuyor kafasını sallıyor falan. Müziğin ritmine sesine hızına göre dans ediyor. Umarım ilgisini ilerletip destekleyebilirim ☺️