siradancinkopil merhaba bende almayı düşünüyorum ama çok kararsızım oğlum 13 aylık bebek arabasına konulacağıni anladığı anda ağlıyor çok fena buna biner mi yazık olmasın diye de düşünüyorum.
Sizden birsey rica edebilir miyim eğer uygun olursa 🙏🏻 trendyol üzerinden mi alacaksınız sizde eğer öyle olursa instagram da bende ürün tanıtımı yapıyorum:) benim linkim üzerinden alma şansınız olur mu sadece linkimden alacaksınız bende komisyon kazanmış olacağım size bir zararı olmayacak ama bana sa yarari olacak eğer bunu düşünürseniz size de kozmetik ürün hediye ederim bende karsiliksiz kalmaz ☺️