siradancinkopil meraba, nisanda almıştım kızıma 23 nisan hediyesi olarak. Kullanımı ve kurulumu çok rahat. Tek elle hic kuvvet harcamadan gidiyor resmen. Freni çok sağlam. Kapattığınızda bir milim bile oynamiyor yerinden. Ebeveyn kontrollü kullanıyoruz hala diğer şekillerini denemedik. Emniyet kemeri çok iyi bebek asla kurtulamıyor. Kızım bebek arabasından nefret ediyordu, buna severek biniyor. Üstteki gunesligi ayarlanabiliyor ve uv korumalı olması çok iyi. Parçaları çok kolay sökülüp takılıyor. Bi iki parçayı çıkarıp arabaya atıp gittiğimiz yerde 30 saniyede tekrar takip kullanabiliyoruz.
Eksilerine gelirsek, kaldırıma çıkarken tutma sopasindan bastırıp çıkarıyorsunuz, bebek arabası gibi altta basacak bir bar yok. Plâstik akşam çok sağlam deniyor ama bebek irilestikce bu şekilde indirip kaldırmaya ne kadar dayanır bilmiyorum. Itme sopasının ayrı satıldığını da görünce bu muhtemelen kırılıyor diye düşündüm.
- Olarak hareket kabiliyeti çok kısıtlı yani dönmek için ya on kere hamle yapacaksın ya da yine ebeveyn kontrolünden kaldırarak dönüş sağlayacaksın.
- Olarak basamak çıkacaksın mesela kaldırımdan daha yüksek bir yer diyelim, bisiklet sarsiliveriyor. Yani devrilecek gibi oluyor. Dikkatli olmak lazım.
Bizi kucakta taşıma derdinden kurtardığı için açıkçası çok memnunum ama hiç bahsedilmeyen olumsuz özelliklerini de yazdım. Ben araştırdığımda bulamamıştım böyle bir yazı inşallah faydalı olmustur