09Mira_ ahhhhh yüzde 2ihtimal ile yan etki yapmış size de. Mahvediyor ve etraftaki kimse anlamıyor . Sezaryen biz de olduk, nazlisin sanıyorlar. Zamanla geçiyor canım ama ilk 3 ay çok kötüydüm ben. Emzirirken kol altına yastık koy. Bebeğin altını yatak üzerinde değişirken otur,ayakta degisme