09Mira_ Kızlar çözüm bulan bu sezaryen beni maffetti ilk haftalar baş ağrısı naleti tam geçti bugün 25 gün oluyor doğum yapalı belim berbat ağrıyor çocuğumu bile kaldıramıyorum artık doğrulamıyorum
Yavrupanda 09Mira_ 4.aydayım hala aynı Yerden asla desteksiz kalkamıyorum 🤷♀️ Az eğilince belim kesiliyo gbi Bi doğum yaptık yıkıldık resmen😬🫤♥️
Duygu388 Ozgemre hah hah aynj bn 2 ay oldu doğum yapalı allhm yok öle yatakda bazen yüzüstü yatarm sonra basarm çığlığı dönemiyom kitlendim dye bu neyn nesi ya
09Mira_ Ozgemre of canım sorma ya ne yapacağımı şaşırdım birde ikinci sezaryen ilkde özeldeydi diye mi bilmiyorum ama hiç böyle olmamıştım yaşım daha 27 çökmüş hissediyorum
Duygu388 Yavrupanda aynn ya nşe böle olduk biz bi eğiliyim belim sırtım dye szlanıyom bn bi sağlık ocağına diecm olmadı kadın doğum kendi doktoruma giderm
Moonlightttt Yavrupanda çok iyi anlıyorum, 5.aylarda geçiyor ama hassasiyet devam. 12.aydayim az bı dikkat etmesem ağrıyor ,şu an agrirken yaziyirum
09Mira_ Duygu388 bende öyle canım yatamıyorum kalkamıyorum kalçama kadar vuruyor ağrı birde adet hala daha devam ediyor
Duygu388 Ozgemre bnde tam yatıyom dyemem ama sağ yada sola dönüyüm belmde belim dyom ya dedğn gbi geceler zehr oldu vlla çocuğun altını değiştrirken bile zorlanıyom
Ozgemre 09Mira_ Bende 30 yaşındayım doğumdan sonra 10 sene ileri de gibi hissediyorum inşallah düzelicez 😂😂😂😂