Benim kızım da 4 ay 21 günlük bu atak ayına 2 tane diş, sabahlara kadar hastanede geçen 2 ateşli gün, dönmeyi öğrenme, çığlık atma, sesli gülmeler , uyku ve meme reddi sığdırdık… Ama azar azar hafiflemeye başladı sanki. Sabır diyelim hepsi elbet geçecek onlar için her şey çok zor böyle düşünerek pozitif kalmaya çalışalım 😀