Atak haftasındayız Yapısık ikiz gbi geziyoruz Odadan cıktıgım an ağlıyor Sürekli kucakta uyuyacak Devamlı bi ağlama Meme reddi biberon reddi Ne varsa hepsinin reddi Ha uykununda reddi 🤦♀️ Atak bitince aa anne atak günüm bitmiş hadi düzeleyim diyolarmı O kadar basit oluyormu? Yoksa bu atağın girilşi var cıkısı yokmu🤷♀️😬😬