Medusa bende de öyle ıkınarak uyuyor genelde. İdrar tahlili yapılmıştı, bişey yok dedi doktor. Şimdi sap simplex geçirmezse karın ultrasonu ve idrar tahlili yapalım dedi. Gece uyuduğu için herkes abarttığımı düşünüyo ama ben korkuyorum bişey vardır diye😞