Melikeceylin kollarına dokunuyorum üşümüyor. Elimiz ayağımızda çorap var. İsilik olduğumuz için artık bebeğimi sıkmama kararı aldım . Normalde zıbın üstüne uzun kollu , altınada çorap ve çoraplı uzun pijama altı giydirirdim. Çok kızardık isilik olduk derken böyle dikkat ediyorum. İyileştik gibi