kutlaym Sarelifhanm ıslak mendil kullanmadım, kaka yaptıktan sonra mutlaka yıkayın kurulayıp bağlayın, mustela kullanıyorum bende hiç sorun yaşamadım ama açık bırakın yaz zaten sudo kremde zararlı bileşenler var yeni doğmuşsa tavsiye etmem
Aysimannesi Sarelifhanm bastırmadan silin kurulayın . Pişik olmuş ise öncelikle pişiğin tedavisi gerekir. Ben pişik ÖNLEYİCİ olarak bephantol kullanıyorum pişiği gerçekten engelliyor.
cemre_-34 Sarelifhanm saf zeytinyağ derim 2 gun once çok pisik poposu vardı her bez değiştirmede zeytinyağ sürdüm sürmeden biraz havalandırdim öyle surdum nerdeyse bitti gibi
Busraaa00 Bebeğim için bütün pişik kremlerini, zeytinyağı dahil denedim fayda etmedi daha da kötü oldu yani , Arko krem ve dalin pudra 1 günde toparladı 2.ci gün pişik kalmamış gibiydi öyle geçti bizim
sarmaliklahana Sarelifhanm sudocrem 👌 9.5 aylık kızım hiç pişik olmadı şükür 😬 Azcık kızarsa sürüyorum hemen geciriyor ilerlemiyor