Bebecikkk kuruyemişleri kavanozlara koydum kolaylık olsun diye tahin pekmez falan elimin altında harfiyen uymuyorum sadece günde kaç öğün yemem gerekiyor ne tarz yemem gerekiyor onlara bakıyorum , çocuklu gerçekten zor oluyor kolayıma geleni yapıyorum çoğunlukla