Anneolunca_g05 neden üşüsün ki ? Ben her kafasına su dökmeden vücuduna döküyorum. Hatta ilk ayaklarına su tutuyorum, suya alışması için 🤓 file gerçekten kolaylık, şu an destekli oturabildiği için hatta oturturur pozisyoan getiriyorum bir elinde tutup bir elimle köpüklüyorum sonra güzelce fiskiye ile duruluyorum. Eskiden malzemeleri salona taşırdım ayy, bir daha geri getir ölümdü 😂