Dmngrkmmm Bebeğim 2.5 aylık. Tek başıma nasıl yıkayabilirim. Yanımda kimse yok eşim de çok geç geliyor. Artık sürekli birini çağırmak istemiyorum. En kolay nasıl yıkayabilirim tavsiyelerinizi bekliyorum 😇
Ahanife Dmngrkmmm benim kızım da 3 ay 13 günlük ben de artık kendim yıkamak istiyorum ben de bekleyeyim burda yardımcı olan olur inşallah ☺️
AsilDorukAnnesi Dmngrkmmm Hiç birinden destek alıp yıkamadım. Küvetinin içine havlu serip yatırıp öyle yıkıyodum . File çok kullanışlı gelmiyodu bana
kerem_imm Dmngrkmmm Küvet ve küvet bezi kullanıyorsundur zaten canım. Bebeğini güzelce yatır bezin üzerine. Önce gövdesini ve kollarını şampuan elinle yavaşça ovala ve durula. Sonra bacaklarını sampunla ovala ve durula. Sonra bebeğeni ters çevir yüzü koyun yani. Kendi sağ kolunu bebeğinin kollarının altından geçirip destek yap. Sonra sırtını yika sol elinle.en son başını yıkaman gerekiyor. Çünkü yüzüne ağzına su gelmesi onu rahatsız edecek ve muhtemelen ağlayacak. Başını hafifçe şampuanla.kulak arkasını unutma. Sonra elini yanaklarına burnuna çenesine hafifçe sür ve başını durulmaya başla. Sol elinle suyu dök azar azar başına. Sonra masrapayı bırak elinle yüzünü sudan arındır. Bu bırkaç kere yap ve havluya sar hemen. Ben de ilk defa 2.5 aylık olunca kendim yıkamaya başladım. Ama inan gerçekten kolay bir şey. Hergün yıkıyorsan şampuanı her gün kullanmamayı öneriyor doktorlar bilgin olsun. Ben bir gün saf su ile bir gün şampuan ile yıkıyorum.
BusraElifOzhan Dmngrkmmm Ben banyoda klozete oturup dizime yatırıyorum öyle yıkıyorum çok kolay oluyor 🥰
lulusmom Elifsrn bende filenin üzerine yatırıyorum vücudunu kendim yıkayabiliyorum ama yine kafasını yıkarken birin su dökmesine ihtiyaç duyuyorum. Çünkü bir elimle boynunu tutup diğer elimle şampuanlıyorum duruluyorum. Siz tek başınıza nasıl başını sırtını yıkıyorsunuz kızım 40 günlük
Farahzeynep Ben 1 haftalıktan beri kendim yıkıyorum, küvetini koyuyorum duşakabine, filesine yatırıyorum, konuşa konuşa fiskiye ile yıkıyorum. Çok keyif alıyor, sabaha kadar durur çıkarmasam 😂
Elifsrn lulusmom yüzü koyun yatırıyorum filesibe kafasını yan çeviriyorum tek kulağını kapatıp tek elimde kapattığım tarafa su döküyorum sonra diğer kulağa aynı şekilde uyguluyorum
PrensesAnnesi0 lulusmom şampuanladıgınız eliniz boşa çıktıgı zaman alıp su dökün. Yavaş yavaş tabii. Ben hep tek elimle tutup diğer elimle şampuanlıyorum sonra şampuanladıgım elimle su döküyorum :)
Elifsrn Dmngrkmmm yüzü koyun yatırıyorum filesibe kafasını yan çeviriyorum tek kulağını kapatıp tek elimde kapattığım tarafa su döküyorum kafasına yani sonra diğer kulağa aynı şekilde uyguluyorum
Farahzeynep Murez kafasını çok hafif kaldırıp köpüklüyorum sonra da fiskiye ile elimle geriye doğru akıtıyorum suyu , gözüne gelmemesi için, sonra da yan yatırıyoeum başının arkasını tekrar köpüklüyorum, sırtını köpüklüyorum duruluyorum 🙈
Farahzeynep Dmngrkmmm kafasını hafif kaldırıp köpüklüyorum sonra su ile duruluyorum, yan yatırıp sırtını ve kafasının arkasını tekrar köpüklüyorum duruluyorum. 🤓
Dmngrkmmm kerem_imm anlattığınız gibi yapıyorum bir tek başını yıkarken ağzına burnuna su kaçırırım tek yukarken diye korkuyorum 😏
Farahzeynep kerem_imm 4 aylık şu an, 3 aylık olduğunda küvetini banyoya aldım, salonda çok zor oluyordu, kovayı doldur falan. 🙄
Sahmel35 Benim bebeğim 5 aylık 2 aylıktan beri hep kendim yıkıyorum banyonun içinde oturuyorum bebeğimi bacağımın üstüne yatırıyorum önce vücudunu en son da kafasını yıkayıp vucüduna su döküp çıkarıyorum eşim olduğu zamanda birlikte yıkıyoru banyonun içine oturtarak
[silindi] En basit yöntemi anlatayım bir tabureye otur dizine müslin bezi ser kaymasın diye, bebeği yatır kucağına solunda şampuanı vs olsun karşında bir kova su ve maşrapa. Valla benim bebeğim çok hareketli başından beri tek yıkıyorum ne küveti kullanabildik ne de küvete konulan küvet bezini çünkü durmuyordu. Şimdi bebeğimi tek yıkayabiliyorum bu yöntemle. Başı sağda kalacak şekilde dizine yatır.
Gksaksl Dmngrkmmm Ben de 2.5 ay boyunca küvetinde filesinin üstünde yıkıyordum kolay oluyordu zor değildi ztn başlarda da annem kaldığı için onla yıkıyorduk. Ama artık ağır gelince file küvete değiyordu bir de daha iyi bağ kurabilmek için banyoya ikimiz giriyoruz 1 aydır falan şu an 3.5 aylık oğlum. Önce suyu ayarlıyorum ısısını sonra soyunuyorum sonra oğlumu soyuyorum kucağıma alıp birlikte giriyoruz ben saçlarımı tepeden bağlıyorum. Kucağımda yıkıyorum biraz su tutuyorum öylece çok seviyor ztn eğleniyoruz da tabure aldım ona da oturuyorum bazen ayakta duruyorum falan. Sonra havlusuna sarıyorum kendim bornozumu giyiyorum odamıza gidiyoruz giydiriyorum onu sonrada ben giyiniyorum. Başlarda biraz zor oldu ama alıştık şu an çok kolay geliyor ve ten tene temasta olduğu için çok hoşuna gidiyor.
MinikMucizemNil Ateş ölçerle suyun sıcaklığını 38 derece yapıp kovaya dolduruyordum. Küvetinde filesine yatırıp yıkıyordum. Örgü lifle vücuduna, elimle de kafasına şampuan sürüp duruluyordum. En son da koluna yatırıp sırtından su döküp havluya sarıyordum. O tutuş şekli detaylı var YouTube da. Bebeğim 2300 g dı. İlk defa 7 günlükken yıkadım. Hep tek başıma yıkadım. Hiç kimse yoktu yanımda. Kendinize güvenin onu siz doğurdunuz yıkamak ne ki?
Elifsrn Anneolunca_g05 hava çok sıcak ya su da sıcak zaten üşümez bence biz 4 ayı geçtik hep filede yıkadım hiç sorun olmadı canım
Farahzeynep Anneolunca_g05 neden üşüsün ki ? Ben her kafasına su dökmeden vücuduna döküyorum. Hatta ilk ayaklarına su tutuyorum, suya alışması için 🤓 file gerçekten kolaylık, şu an destekli oturabildiği için hatta oturturur pozisyoan getiriyorum bir elinde tutup bir elimle köpüklüyorum sonra güzelce fiskiye ile duruluyorum. Eskiden malzemeleri salona taşırdım ayy, bir daha geri getir ölümdü 😂
Babe Dmngrkmmm oncelikle file olsun cok guvenli.Daha sonra youtube dan bebeklerin nasil yikanmasi gerektigiyle ilgili uzmanlarin videolarini izleyin.Ben o sekilde ogrendim.
Madamminia Dmngrkmmm ben en kolay yolu şöyle buldum: küvetinin içine büyük bir havlu seriyorum baş kısmını içe doğru katlıyorum havlunun birkaç defa başı yüksekte kalsın diye.Sonra içine oğluşumu yatırıyorum şarkı söyleyerek ona yıkıyorum.Sonra üstüne havlusunu atıp elimden kaymasım diye küvetinden çıkarıp bornozuna sarıyorum.Yıkanırken kıyamet koparan oğlum şimdi gülerek yıkanıyor hem de tek başıma yıkıyorum çok mutluyum 🥰