gunbaharrrrr hayırlı uğurlu olsun annesi. Biz de geçen perşembe yaptırdık 15 aylık oğlumu☺️ Günlerce vicdan yaptım ah canı yanacak kıyamam diye kendimi harap ettim. Sadece hastanede narkozu atarken ağladı o da uykusuzluktan. Onun dışında çok şükür her şey bir önceki gün gibiydi. 2 kez ağrı kesici calpol ve pedifen verdim. Yaşı büyük olan bebeklern annelerne gelsin bu deneyimlerm🤗geciktirmeyin yaptırın çıksın aradan