Saadet14 tabii dediğim gibi hastaneden eve geldik mızmızdı tabiki ilk çişini yaparken ağladı sadece sonrasında hiç hissetmedi dikişler düşüne kadar karton bardak koyduk oda bir hafta kadar sürdü her altını değiştirdiğimde sarı kantaron döktüm bol bol nemli kalması yapışmaması açısından önemli bizim doktorumuz krem antibiyotik vs gerek görmedi sadece ilk gün 4 saat arayla brufen ve calpol verdik sonrasında gerek görmedik bile çok çok kolay geçti yani ne kadar erken o kadar iyi bence