Eğer bebeğini sürekli aşağıda taşıdıysan kaslar gevşiyor ve biraz gıcık bir durum ama o yüzden genişliyor benim 3 çocuğum bu da sezeryan karnıma dokunda hala uyuşma var dr Doğum sonrası ultrason ile baktı rahim için gayet iyi dedi ama bende senin gibi hissediyorum genişleme içinde eşim sorun yapmıyor sıkıntı değil diyor 🙈anne olmak kolay değil ne yapalım