Kizlar 2 ay 10 gun oldu dogum yapali kanamam yok akinti normal fakat rahimim sanki toparlanmadi hissediyom bi tuhaf orasi bole bol gibi sanki lavobada yikarken bile su kaciyo gbi tarifi zor sezeryan dogum yaptim doktor normal dedi benim gibi olan warmi?